Darmowa dostawa od 249 zł — Szybka wysyłka 1-4 dni robocze — Zwrot towaru do 14 dni
Masz pytania? Skontaktuj się z nami: +48 667 687 277 lub sklep@muszlove.pl
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

FAQ

Najczęściej zadawane pytania


Zamówienia


1Jaki jest status mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia, będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e-mail o zmianie statusu. Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu i numerem przesyłki do śledzenia na stronie firmy kurierskiej.

2Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Przesyłki wysyłamy niezwłocznie, nie później niż 4 dni robocze od momentu otrzymania wpłaty. Przesyłki wysyłane są w dni robocze od poniedziałku do piątku. Średni czas dostawy od momentu wysyłki terenie Polski to 1-2 dni robocze.

3Ile wynoszą koszty wysyłki przy zakupie kilku przedmiotów?

Koszt wysyłki jest stały i nie jest uzależniony od ilości zakupionych rzeczy. Aktualne koszty wysyłki są podane na stronie sklepu w zakładce dostawa i płatności oraz podawane zawsze na etapie finalizacji zamówienia i wyboru formy dostawy.

Jeśli dokonasz zamówienia powyżej 249 zł przesyłka jest darmowa.

4Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia anulowane są automatycznie przez nasz system lub na prośbę klienta. W przypadku braku płatności w ciągu 3 dni od dokonania zamówienia nasz system anuluje zamówienie i w takiej sytuacji konieczne jest dokonanie nowego zamówienia.

Jeśli w trakcie płatności pojawił się błąd ale nie chcesz stracić zamówienia, możesz wejść na swoje konto w zakładkę moje zamówienia i ponowić płatność – jest to najprostsza i najszybsza opcja.

5Czy mogę anulować zamówienie jeszcze przed jego wysłaniem?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało zrealizowane, a chcesz z niego zrezygnować, możesz anulować je przez swoje konto w Sklepie w zakładce moje zamówienia. W razie dodatkowych pytań prosimy o wysłanie wiadomości na sklep@muszlove.pl.

6Nie dostałam potwierdzenia złożenia zamówienia, skąd mam wiedzieć, że wszystko jest w porządku?

Prosimy o kontakt na nasz adres sklep@muszlove.pl. Zweryfikujemy status zamówienia i jeśli zostało prawidłowo zrealizowane prześlemy potwierdzenie zamówienia. Najczęściej przyczyną braku potwierdzenia jest błąd w podanym przy składaniu zamówienia adresie mailowym.

7Co zrobić w przypadku kiedy otrzymałam/em przesyłkę niezgodną z zamówieniem?

W przypadku, gdy otrzymasz przesyłkę niezgodną z zamówieniem (np. inny produkt albo produkt w innym rozmiarze), w ciągu 48 godzin od odebrania przesyłki wyślij do nas wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem produktu który otrzymałaś/eś na adres: sklep@muszlove.pl. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/rozmiar i poinformujemy Cię o krokach koniecznych do wykonania.

8Co zrobić gdy otrzymam uszkodzony paczkę?

Jeśli kurier próbuje dostarczyć uszkodzoną z zewnątrz przesyłkę masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również uprzedzić kuriera, że chcesz przyjąć przesyłkę, ale koniecznie sprawdź ją w jego obecności. Jeśli produkt jest uszkodzony koniecznie spisz z kurierem protokół szkody. Protokół szkody należy przesłać do nas na adres mailowy sklep@muszlove.pl - jest niezbędny aby rozpocząć proces reklamacji.

Dostępność produktów:


1Produkt, którym jestem zainteresowana jest niedostępny. Jak mogę się dowiedzieć, kiedy będzie dostępny ponownie?

Najlepszą opcją jest skorzystanie z systemu powiadomień o dostępności (przy produkcie, który jest niedostępny pojawia się miejsce na wskazanie adresu e-mail, na który wyślemy wiadomość kiedy produkt będzie znowu dostępny) oraz śledzić nasze profile na facebooku i instagramie, gdzie zawsze podajemy informację o nowościach i uzupełnionym asortymencie.

Metody płatności i dostawy:


1W trakcie opłaty za zamówienie wystąpił błąd/nie mogłam dokończyć procesu płatności. Jak teraz mogę opłacić zamówienie?

Jeżeli zamówienie miało zostać opłacone za pomocą szybkiego przelewu płatnościami (Przelewy24.pl) i płatność nie została zrealizowana możesz łatwo ponowić płatność wchodząc na swoje konto w zakładkę moje zamówienia i klikając w przycisk ponów płatność.

2Co zrobić w przypadku przerwania płatności online?

W sytuacji, kiedy płatność online została przerwana możesz łatwo ponowić płatność wchodząc na swoje konto w zakładkę moje zamówienia i klikając w przycisk ponów płatność.

Jeśli płatność nie dotrze do nas w ciągu 3 dni od dokonania zamówienia, zostanie ono anulowane i konieczne będzie zrobienie nowego zamówienia.

3Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Niestety nie, zamówienia składane w sklepie online są przez nas wysyłane zgodnie z wybraną przez Klienta metodą dostawy (szczegóły w zakładce dostawa i płatności). Nie ma możliwości osobistego odbioru zamówienia.

4Czy kurier może doręczyć przesyłkę w sobotę?

Niestety nie, obecnie nie przewidujemy takiej opcji. Dostępne formy dostawy znajdziesz w zakładce dostawa i płatności.

Jeśli zależy Ci na szybkiej wysyłce skontaktuj się z nami mailowo – spróbujemy pomóc 😊

5Czy mogę zmienić adres zamówienia?

Tak, jeśli nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu prosimy o wiadomość na sklep@muszlove.pl

W przypadku, gdy zamówienie ma status 'wysłane' oraz posiada już numer przesyłki zmiany adresów doręczeń możliwe są jedynie w takim zakresie, w jakim umożliwia to wybrany przewoźnik.

6Jak śledzić zamówienie?

Po nadaniu przez nas przesyłki otrzymasz e-mail od przewoźnika z linkiem do śledzenia paczki.

7Co w przypadku nie otrzymania maila z numerem paczki?

Prosimy o wiadomość na sklep@muszlove.pl.

8Zamówienie, które jest opłacone, nie zostało odebrane i wróciło do sklepu. Co teraz?

Prosimy o kontakt mailowy. Postaramy się ponownie wysłać paczkę. Informujemy jednak, że koszty powrotu paczki jak i jej ponownego wysłania ponosi Klient.

Zwroty:


1Czy istnieje możliwość zwrotu/wymiany towaru?

Możesz zwrócić produkty w terminie nieprzekraczającym 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Szczegóły procedury zwrotu znajdziesz w zakładce “zwroty i reklamacje”.

Ze względu na dużą rotację asortymentu nie dokonujemy wymian produktów. Jeśli dokonujesz zwrotu produktu i chciałabyś wymienić go na inny kolor bądź rozmiar dokonaj standardowego zamówienia.

2Czy mogę zwrócić produkty przecenione?

Tak, prawo do zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony w sklepie www.muszlove.pl, wyjątkami jest bielizna i skarpetki. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w nienaruszonym stanie i posiadać metki.

3Czy mogę dokonać zwrotu po upływie 14 dni?

Nie, taki zwrot nie zostanie przyjęty.

4Czy paragon jest potrzebny do dokonania zwrotu?

Paragon lub jego kopię należy dołączyć do formularza zwrotu i umieścić w zwracanej przesyłce. W przypadku zgubienia paragonu albo dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy.

5Czy otrzymam wiadomość potwierdzającą przyjęcie mojego zwrotu?

Aby sprawdzić czy otrzymaliśmy Twój zwrot skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysłałaś/eś przesyłkę i sprawdź status po numerze nadania.

Jeśli zwrot został dokonany prawidłowo, dodatkowo powiadomimy Cię o tym mailem po jego weryfikacji.

6Nie otrzymałam wiadomości o przyjęciu zwrotu, co to oznacza?

Prosimy o wiadomość na adres sklep@muszlove.pl w celu potwierdzenia pozytywnego rozpatrzenia zwrotu. W przypadku nieprzyjęcia zwrotu kontaktujemy się indywidualnie z klientem, podając przyczynę odrzucenia zgłoszenia.

7Czy zwrot wysyłam na swój koszt?

Tak, sklep nie ponosi kosztów odesłania zwrotu przez Klienta.

8Jaki jest numer kontaktowy, który należy wpisać przy nadawaniu zwrotu?

+48 667 687 277

9Nie dołączyłem/am formularza do paczki ze zwrotem. Czy mimo to, będzie przyjęty?

W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy oraz przesłanie skanu prawidłowo wypełnionego formularza na nasz adres mailowy sklep@muszlove.pl.

10Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane produkty?

Zwrotu środków dokonujemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu. W przypadku płatności poprzez operatora Przelewy24 środki będą zwracane przez tę samą platformę i na to samo konto z którego została dokonana transakcja.

Jeśli zamówienie zostało opłacone przelewem tradycyjnym, pamiętaj koniecznie, żeby na formularzu zwrotu wpisać numer konta, na który powinniśmy zrobić przelew za zwrócone produkty.

11Czy za środki ze zwrotu poprzedniego zamówienia mogę opłacić nowe?

Niestety, nie ma takiej możliwości.

12Czy mogę zwrócić jedną rzecz, jeśli w zamówieniu miałam/em ich kilka?

Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości produktów, które nie spełniają Twoich oczekiwań.

13Czy przesyłka zwrotna musi być zapakowana w oryginalne opakowanie, w którym otrzymałam/em zamówienie?

Nie, zwrot nie musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu. Należy zapakować go w taki sposób, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Jeśli jednak zwrócisz go w naszym opakowaniu pomoże nam to zadbać o środowisko.

Reklamacje:


1Jak złożyć reklamację?

Otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Wojciech Sajdek,
Muszlove.pl,
ul. Muszlowa 1/94,
01-357 Warszawa

wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i dowodem zakupu.

Szczegółowe zasady reklamacji znajdziesz w zakładce Regulamin oraz zwroty i reklamacje.

Rozmiary:


1Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Wymiary, które są podane w tabelach, są wymiarami mierzonymi na płasko, bez rozciągania i mogą różnić się +/-5%. W razie wątpliwości, skontaktuj się z nami chętnie doradzimy 😊

2Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od dnia kiedy otrzymasz swoją przesyłkę. Wypełnij formularz zwrotu i odeślij paczkę do nas (szczegóły w zakładce zwroty i reklamacje).

Preorder:


1Na czym polega preorder i kiedy otrzymam zamówione produkty?

Preorder czyli przedsprzedaż, zapewnia usługę rezerwacji produktów, które dopiero zostaną wprowadzone do sklepu wraz z kolejną kolekcją, a które w momencie dokonywania zakupu przez Kupującego nie są jeszcze w naszym posiadaniu.

Produkt z kategorii Preorder należy dodać do koszyka, tak jak produkty z innych kategorii.

Cena produktów z kategorii Preorder jest ceną ostateczną i nie podlega obniżkom w związku z prowadzonymi akcjami handlowymi w naszym sklepie. Produkt jest dostępny wyłącznie online.